USA ohotat som största utsläppare av växthusgaser
010628 (IPS) – USA kommer att förbli det land som producerar mest koldioxidutsläpp i världen de närmaste tio åren. Flera utvecklingsländer spås också öka sina utsläpp av växthusgaser, men de kommer inte att komma i närheten av USA, enligt en… Continue Reading

