Argentina: Jaguaren förlorar allt mer mark
Buenos Aires, 070508 (IPS) – För två årtionden sedan levde jaguarer i över hälften av Argentinas territorier. Men numera återfinns detta rovdjur enbart på ett fåtal platser, där de är enkla byten för jägare.

