ביקורות PicoBuds Pro (עדכון חדש 2022): האם זה טוב או הונאה? נא לא לקנות PicoBuds Pro עד שתקרא את זה!

fdsdgver

אנשים רבים ברחבי העולם סובלים מלקות שמיעה. והבחירה במכשיר השמיעה הטוב ביותר העונה על הצרכים שלהם יכולה להיות מכריעה ומתסכלת. לאחרונה שמענו על מכשיר שמיעה בשם Pico buds pro. היצרן טען שזהו מכשיר השמיעה האולטימטיבי עבור אנשים בכל הגילאים. החלטנו לבדוק את המכשיר הזה ולראות אם זה נכון. בסקירת PicoBuds Pro זו, תבינו הכל על המכשיר הזה והאם זו השקעה מצוינת או לא. המשך לקרוא את סקירת PicoBuds Pro הנרחבת שלנו כדי ללמוד עוד על המוצר המדהים הזה!

מה זה ה-PicoBuds Pro?

זהו מוצר חדשני ומרהיב לאובדן שמיעה. זהו מכשיר אלקטרוני נייד שמעצים את הקול העובר לתעלת האוזן. מוצר זה מגיע עם סוללה נטענת שתוכל להשתמש בה למשך שלושה חודשים כאשר אתה מטעין את המכשיר במלואו. Pico Buds מגיעים עם ANR (הפחתת רעש פעיל) או ANC (בקרת רעש פעילה). התפקיד העיקרי של תכונה זו הוא למגר רעש לא רצוי. כמו כן, רוח גועשת מגרה את האוזן האנושית. אז, תכונה זו גם מפחיתה את הצליל הנשמע על ידי הרוח השועטת.

PicoBuds Pro פותח כדי לשמש אנשים מכל הגילאים. זה גם סביר וקטן מספיק כדי להיכנס לאוזן בנוחות. מכשיר יוצא דופן זה הוא אחת התוצאות המובילות של פיתוח ומחקר ממושכים. למרות המחיר הסביר, ה-Pico Buds מכיל את כל התכונות של מכשירי שמיעה יוקרתיים פופולריים. אנשים עם אובדן שמיעה קל וחמור ייהנו מהמכשיר החדשני הזה.

=> לחץ כאן כדי לבקר באתר הרשמי של “PicoBuds Pro“!

תכונות של Pico Buds Pro

Pico Buds Pro מגיע עם תכונות נהדרות רבות שאתה רואה רק במכשירי שמיעה יקרים. תכונות אלה כוללות:

הפחתת רעש

תכונה זו מאפשרת ל-Pico Buds Pro להפחית את רעשי הרקע ולשפר את הצליל האמיתי של נקודת העניין. זה גם מפחית את הצליל הנגרם על ידי רוח זורחת שקוטע את השמיעה של האדם.

חיבור בלוטות’

Pico Buds Pro מגיע עם קישוריות ה-Bluetooth העדכנית ביותר המאפשרת לו להתאים לכלי נגינה ולהתקנים אחרים התומכים ב-Bluetooth. תכונה זו אפילו עוזרת לאמהות לילדים להתאים את עוצמת הקול של מכשיר השמיעה של ילדיהם.

סוללה נטענת

זוהי קפיצת מדרגה מכיוון שמכשירי שמיעה קודמים נהגו להגיע עם סוללות להחלפה, מה שהיה כאב ראש בפני עצמו. Pico Buds Pro מגיע עם סוללה נטענת בעלת תפוקה יעילה מאוד של 3 חודשים בטעינה בודדת. זה פשוט מרשים. כאשר הסוללה חלשה, הוא משמיע צפצופים לסירוגין כדי ליידע את המשתמש.

כוונון עוצמת קול אוטומטי

Pico Buds Pro מגיע עם הנמכה אוטומטית ושיפור צליל. תכונה זו חוסכת ממך הרבה צרות של התאמה ידנית של הצליל בכל פעם שאתה מרגיש אותו.

למידה עצמית

Pico Buds Pro מגיע עם טכנולוגיית למידה עצמית שתזכור בטווח הארוך את העדפת עוצמת הקול של המשתמש ותעזור בהתאמה קלה.

התאמת תדר

התפקיד העיקרי של מכשירי שמיעה הוא להפריד את הקול לאזורים שונים בתדרים (או טונאליים) הנקראים ערוצים. ערוצים אלה מותאמים בדרך כלל על ידי אודיולוגים באמצעות תוכנת התאמת תדרים. Pico Buds Pro מגיע מצויד בזה שניתן לכוונן בקלות.

צורה ארגונומית

ל-Pico Buds Pro יש צורה ארגונומית שגורמת לו להתאים בצורה מושלמת ולהתאים אותו לפי צורת האוזן שלך. חבישת מכשיר שמיעה בפעם הראשונה יכולה להיות חוויה מוזרה. מכיוון שמדובר בחפץ זר בתוך האוזן שלך, כך באופן טבעי, ייקח זמן להתרגל אליו. Pico Buds Pro בשל העיצוב הארגונומי שלו הופכת את תקופת המעבר הזו לקצרה יותר וקלה יותר לעבור אותה.

שמיעה מדויקת

Pico Buds Pro תוכנן כדי לשפר מאוד את יכולתו של המשתמש להבין דיבור במדויק.

איכות שמע מעולה

Pico Buds Pro משפר משמעותית את איכות השמיעה הקולית. זה חשוב מאוד בטווח הארוך כדי לשמר את כישורי השמיעה של שתי האוזניים שלך. Pico Buds Pro מוודא שיש גירוי רציף של מרכיבים שונים של מערכת השמיעה כדי לשמור אותם בכושר לטווח ארוך.

פלט הגנת אוזניים

זוהי תכונה חשובה מאוד של Pico Buds Pro. פלט בקרת רווח קול אוטומטי זה מוודא שלא תקבל הפתעה פתאומית מכל צלילים חזקים. זה מאוד חשוב כדי להגן על עור התוף מפני פגיעה מהתפרצות פתאומית של צליל חזק. 

דיסקרטיות מלאה  

כפי שהוזכר פעמים רבות קודם לכן, העיצוב שלו נותן למשתמשים דיסקרטיות מלאה. אנשים לא ישימו לב לזה אלא אם כן הם באמת מחפשים את זה. זה הופך את Pico Buds Pro למכשיר כמעט בלתי נראה. יצרני Pico Buds Pro עשו עבודה מדהימה במזעור הטכנולוגיה שהופכת את המכשיר הזה כמעט ולא ניתן לזיהוי לאנשים סביבך.

=> בצע את ההזמנה שלך מהאתר הרשמי של “PicoBuds Pro” כדי למנוע הונאות!

מה מגיע בקופסה? 

Pico Buds Pro מגיע בקופסה המכילה מספר פריטים. בתיבה תמצא:

 

  1. מכשיר שמיעה
  2. אטמי אזניים
  3. סוללה נטענת (גודל 10)
  4. מברשת ניקוי
  5. מגן שעווה וכלי עבודה
  6. מדריך למשתמש

למה להשתמש ב-Pico Buds Pro?

כלקוח, תקנה משהו רק לאחר שקלול היתרונות והחסרונות של המוצר. Pico Buds Pro מגיע עם יתרונות רבים כגון פלט בטיחות אוזניים, חיי סוללה ארוכים יותר, עיצוב ארגונומי, נוח וקל משקל, איכות צליל חדה וגודל כמעט בלתי נראה. החיסרון היחיד שיכולנו לחשוב על Pico Buds Pro הוא שהוא אינו זמין בחנויות וניתן לרכוש אותו רק מהאתר הרשמי. כשזה מגיע לשאלה אם Pico Buds Pro הוא בשבילך או לא. אתה צריך לשאול את עצמך כמה שאלות כמו:

1) האם יש לך לקות שמיעה באוזן אחת או בשתיהן או כל בעיה כזו שהפחיתה את איכות השמיעה שלך?

2) האם אתם זקוקים למכשיר שמיעה הייטק שיספק לכם פתרון שמיעה איכותי בשבריר מהעלות בהשוואה למוצרים אחרים כאלו בשוק?

3) האם אתה מחפש מכשיר קל משקל נוח שיספק איכות דומה או אפילו טובה יותר מאותם מכשירי שמיעה מגושמים?

אם אתה חושב שהתשובה שלך לכל השאלות הללו היא כן אז, בכל אופן, מתאימה ל-Pico Buds Pro. זה תוכנן כדי לזכור את כל השאלות והנושאים הללו של הלקוחות. זו אחת הסיבות העיקריות לכך ש-Pico Buds Pro נמצא בטרנדים כה רבים בשוק.

איפה קונים Pico Buds Pro?

עד כה דיברנו כל כך הרבה על Pico Buds Pro והתכונה שלו. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איך זה עולה ואיפה אפשר להשיג את זה. Pico Buds Pro זמין באתר הרשמי שלה.

כרגע הוא נמכר בהנחה עצומה של 50% מהמחיר המקורי עם משלוח חינם לכל מקום בעולם. למרות שאני חושד שההנחה הזו לא תימשך לאורך זמן.

כל Pico Buds Pro עולה 272 ש”ח לאחר הנחה ממחירו המקורי של 544 ש”ח. זה הופך אותו למוצר מאוד נחשק שכדאי לקנות. מלבד זאת, ישנן הצעות נוספות רבות הזמינות באתר הרשמי שגם הן משתלמות מאוד כגון:

אם אתה קונה 3 Pico Buds Pro, תקבל 2 Pico Buds Pro בחינם. זה יעלה לך 679 ₪.

אם אתה קונה 2 Pico Buds Pro, תקבל 1 Pico Buds Pro בחינם. זה יעלה לך 472 ₪.

Pico Buds Pro יעלה 272 ש”ח לאחר 50% הנחה מ-544 ש”ח.

קנה 2 Pico Buds Pro (205 ₪ ליחידה) זה יעלה לך 410 ₪.

קנה 4 Pico Buds Pro (154 ₪ ליחידה) זה יעלה לך 617 ₪.

=> (הצעה מיוחדת) לחץ כאן כדי להזמין “PicoBuds Pro” במחיר המוזל הטוב ביותר היום מהאתר הרשמי!

הצעות אלו זמינות רק לזמן מוגבל מכיוון שהן מקדמות את המוצרים. יש גם הצעות רבות אחרות הזמינות באתר הרשמי מעת לעת. הקפד לבדוק באופן קבוע את האתר עבור הצעות כאלה. החיסרון היחיד שמצאנו קשור ל-Pico Buds Pro הוא שהוא לא זמין בחנויות אחרות. זה גם לא זמין באף אתרי מסחר אלקטרוני כמו אמזון, איביי וכו’.

זה היה נהדר אם הם היו. אבל אנחנו מבינים שהמוצר עדיין צובר פופולריות. אנו מקווים שבעתיד הקרוב נראה אותו זמין בחנויות ברחבי מדינות ברחבי העולם ובמספר אתרי מסחר אלקטרוני

נכון לעכשיו, מומלץ מאוד לקנות את Pico Buds Pro מהאתר הרשמי רק כדי לקבל את המוצר האותנטי. אין ספק שהביקוש העצום והיעילות של Pico Buds Pro גרמו לרבים ליצור דפיקות וזיופים זולות. לכן, כדי למנוע ממך להפוך לקורבן של אחד מהעותקים האלה של Pico Buds Pro, אנו ממליצים לך להתמודד גם עם היצרנים המקוריים מהאתר הרשמי.

ביקורות לקוחות Pico Buds Pro

1) לקוח אחד שהתרשם מאוד מהזמינות של Pico Buds Pro כתב שנמאס לו לבזבז כסף על גאדג’טים חסרי תועלת, יצליח מעט עד לא. לאחר תקופה הוא התוסכל ממצבו (60% פגיעה בשמיעה באוזן שמאל). הוא היה צריך לבקש שוב ושוב מאנשים לחזור על עצמם או לדבר לאט כדי שיוכל להבין. כשהוא נתקל ב-Pico Buds Pro, הוא חשב שזה יהיה כמו כל פיסת טכנולוגיה חסרת תועלת אחרת בשוק. עם הסתייגויות רבות, הוא החליט לנסות את זה בשל עלות העלות שלו. הוא ממשיך ואומר כי Pico Buds Pro הפתיע אותו והפך את חייו. הוא לא ציפה שזה יעבוד הרבה יותר טוב.

2) לקוח אחד כתב שהוא מחפש מכשיר במחיר סביר שיוכל להשתמש בו כדי להאזין לקולו העמוק מאוד של בנו. הוא קיבל את Pico Buds Pro במתנה מקרוביו. מאז, הוא ממעט להסיר אותם. הם עזרו לו להבין טוב יותר את קולו של בנו גם כשהוא ממלמל מילים. הוא נהנה להשתמש ב-Pico Buds Pro בכל דקה ביום.

3) לקוח אחר מספר על מצבה של אמו הקשישה שחשה אי שקט רב עקב לקות השמיעה. לאחר שקרא את הביקורות של Pico Buds Pro, הוא קנה זוג עבור אמו. הוא אמר, “כשעזרתי לאמי לשים את זה אתמול, יכולתי לראות את תחושת הנוחות שקיבלה לאחר השימוש בהם. Pico Buds Pro עזר לה מאוד בשמיעה טובה, והיא הפסיקה לומר “אה” הרבה”.

4) לקוחה אחת כתבה שהיא הביאה סט של Pico Buds Pro לחמותה במתנה. פעם היה לה סט של מכשיר שמיעה בשווי 2000 דולר אבל הלכה לאיבוד במהלך חופשה. לאחר השימוש ב-Pico Buds Pro, היא מאוד מרוצה מאיכות הצליל ולא יכלה להבחין בהבדל בין Pico Buds Pro לבין מכשיר השמיעה של 2000 דולר. לבסוף, היא ממליצה עליהם מבחינת איכות ומחיר.

5)לקוחה אחת כתבה שהיא כמעט בכתה מהתרגשות כשהעניקה לאמה את Pico Buds Pro במתנה. אמה חשבה שהם לא יעבדו, אבל הם הצליחו למעשה טוב מהצפוי. עכשיו היא אומרת שהיא לא צריכה לצעוק על אמה בכל פעם שהיא צריכה להגיד משהו.

6) לקוח אחד כתב שהם העניקו אותם במתנה למישהו ולא שמע ממנו שום תלונה. האדם שהם נתנו לו במתנה אמר שהם מאוד נוחים ללבישה ואינם מרגישים כבדים. הם גם מאוד ידידותיים לעור ואינם גורמים לכאב אוזניים או לגירוי.

אלו הן כמה ממאה הביקורות שיכולנו למצוא באינטרנט. נראה שהמוצר הזה שיפר את חייהם של הרבה אנשים.

דבר אחד שמצאנו שהיה הנפוץ ביותר בין הביקורות היה האזכור החוזר ונשנה של סבירות המחיר של Pico Buds Pro.

הלקוחות התרשמו מאוד ולחלקם אפילו הבעת תדהמה אמיתית לראות את המחיר ואיכות המוצר.

עוד דבר ראוי לציון שראינו, לקוחות רבים שרכשו את Pico Buds Pro לא היו בשביל עצמם אלא בשביל מישהו שהם מכירים.

חלק מהלקוחות התלוננו גם על חוסר הזמינות של המוצר באתר הרשמי. עקב העלייה בביקוש, פעמים רבות הוא נמצא אזל במלאי באתר הרשמי.

זה משהו שיצרן המוצר חייב לבדוק. לקוחות רבים הראו את חוסר שביעות הרצון שלהם לגבי זה בביקורות שלהם.

מחשבות אחרונות על Picobuds Pro

לקות שמיעה יכולה להשפיע לרעה על חיי האדם. Pico Buds Pro מגיע עם כל התכונות הדרושות כדי לעזור לך לשמוע טוב יותר. יכולת השמיעה שלך תשתפר משמעותית עם מוצר ייחודי זה. עם סקירה זו, כעת אתה יודע כל מה שצריך לדעת על Pico Buds Pro. עם מכשיר שמיעה כמו Pico Buds Pro, השמיעה תהיה ללא מאמץ.

=> הזמינו “PicoBuds Pro” לפני שנגמר המלאי!

Tags:
IPS, No PR, Wire

iCrowdNewswire